Florida!

Idag sa bokade Adams brorsa min resa :D Nu maste vi spara ihop pengarna :p
men det kommer ga bra! =) Den 14e December aker vi, och vi kommer tillbaka
4:e Januari! sa vi kommer fira bade jul o nyar dar. Langtar sa mycket! kommer bli sa skont
att aka bort. eftersom jag inte har ngn riktig semester denna sommaren heller..

Jag ska simma med delfiner i Sea World!! ooooh! jag alskar delfiner! det ska bli sa roligt!
och det lar bli en del shopping... *fniss* fast d kommer bli mer nallar an klader. hahaha..
kanske e dags o bli " vuxen" :p

Har en del att se fram emot innan dess. Ska se Manchester United spela mot Inter Milan den
1:a Augusti! :D ska fa se Ronaldo!! jaaaa :D

Och sa ska vi ju aka till Sverige o traffa alla nara o kara! det ser jag fram emot mest!
det verkar som att vi kommer ngn dag tidigare :) sa att vi hinner med allt.

Nu ska jag stada undan lite grejer... Kopte ngr saker fran Disney store idag..
Kopte ngr leksaker till lill syrran o sa en "heffaklump" till mig....hahahaha..
kunde inte motsta!! den e saaa gullig!

 min heffaklump :p

det har ar ett av mina nyare plagg som jag kopt under min tid har :)
det ar inte min stil riktigt,men ja tyckte om den hehe..

 dalig bild.. dumma mobil

Kommentarer
Postat av: Anja

Ååå va fiiint bona!! O heffaklumpen är sjuuukt söt! hahaha! Det är verkligen DU i ett nötskal! Gosedjur :)
Vaffö blev d ingen klippning föö? =/
Åååh, va spännandeee med present!! Längtar till på fredag! *skutt* :)
Du är bäst! Älskar dig!

2007-06-30 @ 21:01:44
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Anja

Jag fick ditt mess bona, men har inga pengar på mobilen... piss. Hörru, kolla upp om du kan hitta den här låten:
Djani - Uzivaj dok mozes lutko
Lyssnar på den nu, du kommer ääääääääälska den bona! *vill dansa nuuu*
Pussssssa!

2007-07-01 @ 00:25:31
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0