Decorating

Hmm need to keep myself occupied, to keep my mind off things.. So I'm looking for things to decorate the new lovely livingroom with. I found a nice mirror on Ikeas website that might be nice.

oh and this frame would look great with the wallpaper we got with a picture of my mamma ♥

not the best picture (silly iphone) but this is the wallpaper. It's only on one wall. rest of the walls are painted white.
Need a new sofa, coffee table.. Hmm a few bits! Oh and the TV is going on the wall eventually..



My loveli :D

Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅ vilken fin:) ja det stämmer! älskar renar! ska visa min samling sen nån gång! Ha en fin tisdag!!

2008-11-18 @ 08:49:22
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Caroline

Åh men det ser ut att ha blivit riktigt fint.

Jag bor i korridor nu men måste börja leta hus/ lägenhet med polare att flytta in i. Helst hade jag kanske bott i egen lägenhet men det verkar vara dyrt. Vet inte riktigt hur själva bostadssystemet funkar här. Har du några tips?;)



Jag åker hem runt 12-15 december och blir borta i nästan tre veckor. Kan vara lagom tid att vara hemma, så man hinner tröttna ;)

2008-11-18 @ 15:38:28
URL: http://coffeechic.blogg.se/
Postat av: Kristen Annderson™

the pic of the wall and the TV..it's your house? 'cause I love the wall -

Postat av: Kristen Annderson™

you're welcome =) I really like it ^^

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

härliga bilder.



hoppas du ahr en fin kväll! massa kram!

2008-11-18 @ 21:44:43
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ahh det blir väl att man hyr. Ska plugga här i tre år tror jag och kommer nog inte bo kvar här sedan. Men vad ligger hyrorna på, om man jämför med gamla Sverige så är det lite högre va? Hur är standarden?



Las Vegas var jag i för ca 1,5 år sedan. Det är party där. Vad är anledningen till att julen firas där?



Jag har pluggat här sedan I September iår, så jag har varit i UK i två månader typ:)

hur länge har du varit här?

2008-11-18 @ 22:33:44
URL: http://coffeechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0