Opportunity

A few weeks back when I was applying for a new job, I applied for a
translator job. Seeing as I speak a few languages and I would love to
work with my own language now that I live in England and barely speak Swedish anymore.
I did not think I had a chance to get it though. Because I did not think I had enough qualifications. But then I got an e-mail from them yesterday saying they want to offer me a
job as a freelance translator :D I am quite excited.
People keep telling me I should be working with my languages and use my intelligence.
(haha yes I am bragging  :o I don't usually do that! )
So fingers crossed for me that I can start doing this soon! :D


Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg?

Vad ska du hitta på idag då?

2008-11-02 @ 11:26:19
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Kimmelim

Roligt att du blivit erbjuden ett sådant jobb! Tycker absolut att om man haft tur att kunna många olika språk, så borde man ju dra nytta utav det. Det finns säkert inte tillräckligt många tolkar tror jag. Lycka till med det =)

2008-11-02 @ 18:34:50
URL: http://kimmelim.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis till jobbet!

Julen kommer jag spendera på en strand i Thailand utan min pojke tyvärr... Jag ska till England om 3 veckor och fira tidig jul med honom, fast det vet han inte än hehe... Tyvärr hinner han inte komma till Sverige iår, men förhoppningsvis nästa sommar blir det ett besök! Hur träffades du och din karl?

Kramar

2008-11-03 @ 18:59:10
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0