Måndag?

Är det måndag eller lördag :/ 
tyvärr så är man på jobbet. blää... så känns det.
det enda positiva är att man slutar 16.00 =)

Helgen var rolig. Igår var ja på stan med vännen K o shoppade lite till
nya lägenheten =) *glad*

Sen träffade jag Anja, vi gick o fika. Mysigt o trevligt. Pratade o så =p
Sen fick hon mig att gå hela vägen till 7-eleven för att hon skulle köpa
Ben & Jerry glass till sin käresta! *asg* hahaha.sen så gömde hon den i min frys. =)
Därefter gick vi till Heron City. Gick på bio och såg "Reign over me" ( Vänner för livet) med bla Adam Sandler.
Den var GRYMT bra =) skrattade och grät.
Sen så flummade vi på vägen hem. (shit vad vi frös!!) Jag tycker att Anja ska bli gymnast..hahahaha....

Försöker komma på en utmaning men det e svårt!!

Aja back to work... ehum.
 


Kommentarer
Postat av: Anja

HAHAHA... "Jag tycker att Anja ska bli gymnast" *asg*
Bas si luda! :D
Men stark som F-N var jag! *visslar* haha.
Puss på min bona!

2007-05-01 @ 15:12:02
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: Anja

Men d där me utmaningen.... ta d dära som vi snacka om.. "Min favorit stad" :)
Så kan man typ välja o lägg in 8 bilder på sin favvo stad eller så... skulle va kul att se.

2007-05-01 @ 15:13:04
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0